Yhteystiedot
Asunto-osuuskunta Käpylä
Y-tunnus
0116289-6
Kiinteistötunnus
091-25-808-813-816-825-0000
Osoite
Nyyrinkintie 19, 00610 Helsinki
Postiosoite
Asuma Palvelut, Ulla Haikonen
Kannuskuja 2, 01200 Vantaa
Lähettäessäsi sähköpostia asuntoasi koskevissa asioissa Asunto-osuuskunta Käpylän kapylintu.fi- ja isännöitsijän asumapalvelut.fi-päätteisiin sähköpostiosoitteisiin kirjoita otsikkokenttään ensimmäiseksi oma osoitteesi. Yleisissä osuuskuntaa koskevissa asioissa kirjoita otsikkokenttään ensimmäiseksi "As.osk. Käpylä".
Hallitus
hallitus@kapylintu.fi
Talonmies
Tommi Kujanen
talonmies@kapylintu.fi
Puh. 040 530 9552
Puutarhatiimi
puutarhat@kapylintu.fi
Aineistojen toimitus | Ajankohtaista
Voit lähettää vinkin ajankohtaisesta tapahtumasta kuvineen, esim. pihakirppis. Pidätämme oikeuden toimitukselliseen valintaan sekä muutoksiin.
aineistot@kapylintu.fi
Isännöitsijä
Ulla Haikonen, ITS
ulla.haikonen@asumapalvelut.fi
Puh. 020 779 2305
Asuma Palvelut (Hakunilan Huolto Oy)
asumapalvelut.fi
Kannuskuja 2, 01200 Vantaa
Saunavuorojen ja autopaikkojen varaukset
Asuma Palvelut, asiakaspalvelu
aspa@asumapalvelut.fi
Puh. 0207 792 300
Jäsenrekisteri
Asuma Palvelut
Kiinteistösihteeri Maria Leppäkorpi, KISI
maria.leppakorpi@asumapalvelut.fi
Puh. 020 779 2308
Vastikkeet ja vesimaksut
Aallon Group Oyj
jyvaskyla.asumapalvelut@aallon.fi
Puh. +358 44 7008149 tai +358 44 7008116
Osuuskuntakokoustiedotteet ja pelastussuunnitelma
Asuma Palvelut > Asumasalkku
Isännöitsijäntodistukset
Asuma Palvelut > Isännöitsijäntodistukset
Muuttoilmoitus
Asuma Palvelut > Muuttoilmoituslomake
Asunto-osuuskunta Käpylän hallituksen jäsenet
2025
Terhi Kallonen, varapuheenjohtaja alkaen 11.2.2025, edeltävästi jäsen
Anitta Kurkela, jäsen
Michael Lindström, jäsen
Jukka Malm, puheenjohtaja
Riikka Pöyhönen, jäsen
Martti Uusinarkaus, varapuheenjohtaja 16.1.2025 asti, eronnut osuuskunnan jäsenyydestä
2024
Terhi Kallonen, jäsen
Anitta Kurkela, jäsen
Michael Lindström, jäsen
Jukka Malm, puheenjohtaja alkaen 15.8.2024, edeltävästi varapuheenjohtaja
Riikka Pöyhönen, jäsen
Martti Uusinarkaus, varapuheenjohtaja alkaen 15.8.2024, edeltävästi puheenjohtaja
Isännöitsijän tehtävät
Osuuskunnan juoksevien asioiden hoito: mm. pienkorjausten järjestäminen, tilaukset, laskujen tarkastus ja hyväksyntä, yhteyshenkilönä toimiminen eri tahoille (esim. remonttiasiat).
Talousseuranta.
Tiedottaminen hallitukselle ja jäsenille tarpeen mukaan.
Osuuskuntaa koskevien viranomaisasioiden hoito.
Sopimukset (esim. jäte-, tontti-, sähkö-, laajakaista- ja työsopimukset).
Korjaustarpeiden arvioinnin hoitamista eli tarkastuksien ja katselmusten järjestely tarpeen mukaan.
Kokousvalmistelut, pöytäkirjojen kirjoittamiset, asioiden hallinnointi.
Erillisveloitusaiheet
Kokouksiin ja katselmuksiin osallistumiset.
Isommat vahinkokorjaukset, vakuutusvahingot.
Jäsenremontit: jäsenremontti-ilmoituksen hallinnointimaksu 60 € (v. 2022) jäsenelle, mikä sisältää dokumenttien käsittelyn ja tallentamisen remonttikansioon sekä kirjauksen isännöitsijäntodistukselle. Tarkennukset ja mahdolliset lisäpyynnöt, yhteydenpito jäsenen kanssa. Jos on enemmän lisäselvityksiä, tarkastuskäyntejä tms, niistä laskutetaan erikseen.
Ilmalämpöpumpun lopputarkastus 80 € /t (v. 2022).
Kirjanpitäjä
Laskujen maksu.
Kirjanpito.
Palkan maksu.
Verottajalle ilmoitukset.